Nowy Duninów, dnia 31 sierpnia 2021 r.
SE.2110.1.2021.KS
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU Podinspektor ds. księgowości podatkowej w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik docx
Nowy Duninów, dnia 30 sierpnia 2021 r.
SE.210.9.2021.KS
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - PODINSPEKTORA DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów - pobierz plik. docx
-
SE.2110.5.2018.KS, Nowy Duninów, dn. 19.09.2018r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf.
-
SE.2110.5.2018.KS Nowy Duninów, dn. 12.09.2018r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz pdf.
- 29 sierpnia 2018 r. INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko Podinspektor ds. planowania inwestycji w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf
- 27 sierpnia 2018 r . INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf
- 27 sierpnia 2018 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf .
- 27 sierpnia 2018 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektor ds. planowania inwestycji w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf.
- 6 sierpnia 2018 r . Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Inspektor ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska - pobierz plik pdf
- 25 czerwiec 2018 r. Informacja o wynikach naboru na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf
-
18 czerwiec 2018 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf
- 31.10.2017 r. Informacja o wynikach naboru na stanowisko Podinspektora ds. księgowości budżetowej gospodarka odpadami w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf.
- 30.10.2017 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektora ds. księgowości budżetowej gospodarka odpadami w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie. - pobierz plik pdf.
- 20.02.2017 r. Informacja o wynikach naboru na stanowisko Młodszego referenta do spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów - pobierz plik pdf.
- 08.02.2017 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Młodszy referent ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie. Pobierz plik pdf.
- 26.07.2016 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Kierownika GOPS w Nowym Duninowie
- 29.03.2016 r. Wyniki naboru na stanowisko Referenta ds. świadczeń wychowawczych w GOPS w Nowym Duninowie
- 21.03.2016 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Referenta ds. świadczeń wychowawczych w GOPS w Nowym Duninowie.
- 09.03.2016 r. Wyniki naboru na stanowisko Sekretarza gminy Nowy Duninów - pobierz plik
- 03.03.2016 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Sekretarza w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie .
- 25.11.2014 r . Wyniki naboru na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie.
- 10.10.2014 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa nie został wybrany żaden kandydat , z uwagi na nieuzyskanie min. 50% max liczby punktów możliwych do osiągnięcia /regulamin naboru/
- Informacja o wstępnej selekcji na stanowisko Podinspektora ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
-
30.10.2007 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów spełniających wymagania formalne.
-
11.10.2007 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów.
-
20.09.2007 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów.
-
wyniki naboru na stanowisko Inspektora ds. księgowości podatkowej - lista kandydatów
- wyniki naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji - lista kandydatów
- wyniki naboru na stanowisko Inspektora ds. księgowości podatkowej - marzec 2007 r.
- wyniki naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji - marzec 2007 r.
- wyniki naboru na stanowisko Inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego - maj 2006 r.
- wyniki naboru na stanowisko Inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego - kwiecień 2006 r.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Mirosław Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-18 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-09-01 13:02:28
- Liczba odsłon: 6271
- Historia dokumentu: